Pages

Jumlah Pelawat

100 1st Follow

100 2nd Follow

Bihun vs Mee

Posted by Faiz On 1:09:00 pm

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..

Bihun Cik Yati 

bihun sangat cemburukan mee. walau duduk di rak bersebelahan di supermarket,mereka tak pernah bertegur sapa.
malah bihun sering mempersendakan maggi di depan umum,"dasar si kuning gemuk... ingat orang suka sangat kat dialah tu!"
hari2 berlalu... namun maggi buat derk aje dengan segala kerenah dan hinaan bihun.sehingga satu hari pekerja supermarket mengalih rak maggi ke tempat lain.
mee_maksiti_772657512bihun gembira kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya. hari berikutnya rak baru diletakkan di sebelah bihun, rak spaghetti.
bihun rasa marah dah berteriak;hoi, si kuning gemuk! jangan fikir ko buat teknik rebonding camtu aku tak kenal ko!!!"
Pengajaran- lain kali beli maggi saja sebab bihun ni kurang ajar... dah la tak sekolah.. bodoh pula tu. heheheheh.....


Share/Bookmark
Category : ,

1 Response to "Bihun vs Mee"

  1. d_tieah Said,

    Haha..
    Pape2 je la..
    Mee pun boleh jd bahan ek..

     

Related Posts with Thumbnails

Siapa Aku?

Special Sponsor

Kebanyakan entri di dalam blog ini adalah daripada pihak Syok.org.
.: sYok.Org :

pengiklanan

Kit Biasiswa Malaysia 2010
160

Rujukan

Komentator

Make your own

Fan Pages

Yang Baik Hati

Award

Award

Twitter

Terima Kasih Kepada

Free Automatic Backlink Get a Free Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Blogged.my .: sYok.Org : 4east's Profile on Ping.sg 
SelangorBloggers
JohoreanBloggers