Pages

Jumlah Pelawat

100 1st Follow

100 2nd Follow

Beza Orang bodoh dan orang pandai

Posted by Faiz On 12:14:00 pm

Asalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..

Orang bodoh = pakai credit card
sampai maximum, lepas tu takleh bayar
(berlagak macamorg banyak duit!)
Orang pandai = pakai credit card tapi orang
lainbayarkan (pakai kad klon la tu!)
Orang bodoh = ada motor tapi gi kerja
nak naikLRT jugak (kes suka 'bergesel'la ni)
Orang pandai = takde motor, takde
kereta, takdeLRT tapi ada otak
(kes suka numpang kereta or
motor kawan tapi tak reti nak hulur duit minyak!)
Orang bodoh = company dah sediakan nescafe,
milo, biskut bla bla bla tapi gi minum gak
katcafeteria kena bayar plak tu
Orang pandai = tak minum kat cafeteria tapi
company punya nescafe, milo, biskut
bla
bla
bla......... angkut bawak balik !!!!
Orang bodoh = beli suratkhabar sebab nak
tengok nombor ekor je pas tu buang
Orang pandai = orang yg tunggu org
bodoh buang pas tu dia kutip... dapat baca semua sekali
Orang bodoh = ada masalah cerita kat orangpandai
Orang pandai = dengar masalah orang bodoh
pastu cerita kat orang bodoh yang lain,
pastu membodohkan orang bodoh tu...
jadinya orangbodoh yang pertama tu jadi bodohs
(plural)
Ada lagi... scroll down
>
>
>
>
>
>
>
Orang bodoh = orang yg buang masa baca cerita ni!
Orang pandai = saper yang forward cerita ni... (hah... ..aku la tu... )
jadi yang mana satu pilihan bijak?
pandainyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
LEPAS BACA JANGAN
MARAH... ..NANTI
KENA JUAL!!!!

Maaf ya..cuma bergurau…hehe..=)


Share/Bookmark
Category :

2 Response to "Beza Orang bodoh dan orang pandai"

  1. hahhahaa. oleh kerana I ni pandai *aiceceyh* nt I nak repost balik lah .konfem !

     

  2. Kie-yu Said,

    cis! cis! dan cis!

     

Related Posts with Thumbnails

Siapa Aku?

Special Sponsor

Kebanyakan entri di dalam blog ini adalah daripada pihak Syok.org.
.: sYok.Org :

pengiklanan

Kit Biasiswa Malaysia 2010
160

Rujukan

Komentator

Make your own

Fan Pages

Yang Baik Hati

Award

Award

Twitter

Terima Kasih Kepada

Free Automatic Backlink Get a Free Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Blogged.my .: sYok.Org : 4east's Profile on Ping.sg 
SelangorBloggers
JohoreanBloggers