Pages

Jumlah Pelawat

100 1st Follow

100 2nd Follow

Hati-Hati Dengan Jantina Pasangan Anda

Posted by Faiz On 12:00:00 pm
Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..


Seorang wanita telah mengajak

teman lelakinya ke rumahnya supaya dapat

berdua-duaan di malam minggu.

Jadi teman lelakinya bersetuju.







Tau-tau sajalah apa yang dia orang buat di malam

minggu tu berdua-duaan di dalam bilik wanita

tu..... kira malam minggu tu milik dia oranglah.





Selepas selesai melakukan adengan yang

dicensoredkan, si lelaki ni pun berehat sambil

mengambil rokoknya tapi mancis takder.



Bertanyalah si lelaki ni kepada teman wanitanya;

"Darling! ada mancis tak?". Ada kat dalam laci

sebelah katil tu", jawab si wanita tu. Masa buka

laci tu,terpandanglah si lelaki tu sebuah potret

lelaki di dalam laci tu.



Bertanyalah si lelaki tu pada teman wanitanya;

"Gambar siapa ni yang?

Gambar suami sayang ker?



"Bukan" jawab si wanita tu.



"Kalau bukan gambar suami sayang, gambar tunang

sayang ker?"



"Bukan jugak" jawab wanita tu

lagi.



"Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar

siapa?" tanya silelaki tu untuk mendapat

penjelasan lanjut



"Yanggg! Gambar tu adalah gambar saya

sebelum saya menjalani pembedahan jantina" jawab

si wanita tu dengan penuh

manja.



AAAaaaawwWW?

"

Share/Bookmark
Category :

3 Response to "Hati-Hati Dengan Jantina Pasangan Anda"



  1. cik shabah Said,

    ha3,sengal nak mati =D

     

Related Posts with Thumbnails

Siapa Aku?

Special Sponsor

Kebanyakan entri di dalam blog ini adalah daripada pihak Syok.org.
.: sYok.Org :

pengiklanan

Kit Biasiswa Malaysia 2010
160

Rujukan

Komentator

Make your own

Fan Pages

Yang Baik Hati

Award

Award

Twitter

Terima Kasih Kepada

Free Automatic Backlink Get a Free Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Blogged.my .: sYok.Org : 4east's Profile on Ping.sg 
SelangorBloggers
JohoreanBloggers