Pages

Jumlah Pelawat

100 1st Follow

100 2nd Follow

Kisah Aladdin Yang Lawak

Posted by Faiz On 10:30:00 pm
Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..




Ada sorang negro ni telah sesat dipadang pasir sorang
sorang, dah beberapa hari dia tak makan dan tak minum,
dia berjalan tanpa ada bekalan, perut dan terlalu lapar,
dahaga dah tak boleh nak cakap, tapi dia masih berharap
dapat keluar dari padang pasir tu.
Pada hari seterusnya, waktu panas matahari tengah terik,
dia dah mula tak mampu nak berjalan, terlalu pelahan,
hinggalah dia terpaksa merangkak, tiba-tiba
semasa merangkak tu di pasir tu, macam cerita dulu dulu,
dia terjumpa botol, macam botol kicap, siap ada penutup
gabus lagi,
Cepat-cepat dia cabut penutup gabus tu, untung untung ada
air, tapi bukan air yang keluar, asap yang keluar, dan tiba
tiba satu jin menjelma depan dia…..

"Terima kasih tuan, kerana melepaskan saya dari botol ini,
buatlah tiga permintaan wahai tuan"

Apa lagi seronok la negro tu, dia pun cepat-cepat minta
perkara yang dia nak, untung untung dapat
"Wahai jin, aku nak tiga perkara tu, pertama, aku nak duduk
tempat yang selalu ada air, kedua, aku nak jadik putih, ketiga,
he he, yang ini tak taulah kalau boleh, aku nak selalu tengok
ponggong perempuan, boleh ke?"

"BOLEEEEEEEH, tuan bersiap sedia, saya akan penuhi sekarang
juga"

PLING!!!!!

Maka terciptalah mangkuk tandas ......

Gitu ler citer nyer
Asal usul kejadian mangkok tandas

Share/Bookmark
Category :

1 Response to "Kisah Aladdin Yang Lawak"


Related Posts with Thumbnails

Siapa Aku?

Special Sponsor

Kebanyakan entri di dalam blog ini adalah daripada pihak Syok.org.
.: sYok.Org :

pengiklanan

Kit Biasiswa Malaysia 2010
160

Rujukan

Komentator

Make your own

Fan Pages

Yang Baik Hati

Award

Award

Twitter

Terima Kasih Kepada

Free Automatic Backlink Get a Free Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Blogged.my .: sYok.Org : 4east's Profile on Ping.sg 
SelangorBloggers
JohoreanBloggers