Pages

Jumlah Pelawat

100 1st Follow

100 2nd Follow

RAhSIa WAniTa YAng LelaKi PerlU TAhu

Posted by Faiz On 10:57:00 pm
Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..


1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia
tidak
menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam
hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti
hatinya,lebih
baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu
menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang
paling
dia
sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu
putus
di
tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki
itu
akan
sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan
lelaki
lain.


 5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana
nak
menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,
tolak
cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam
diri
wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan
lakukan
apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu
tolak
cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin
menganggap
dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik,puisi,lukisan
dan
tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak
berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan
respon
positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan
bersikap
acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang
diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,
semua
rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan
senyum
sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan
persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu
ajak keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.
 



16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu
panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia
sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya
kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk
memikat
hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku
cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar, benda pertama yang dicari
oleh
wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian
barulah
dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki
yang
dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di
hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka
semata-mata
nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan
tanpa
sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh
hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan
surprise
buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan
rasa
terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan
ini
dia
tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu
hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa
 
SUMBER : Syok.org

Share/Bookmark
Category : ,

3 Response to "RAhSIa WAniTa YAng LelaKi PerlU TAhu"

  1. no 5 xbleh blah...cair cm coklat...hehe

     

  2. eelobor Said,

    nak kena study betul2 nie

     

  3. nadya nordin Said,

    ini sgt seronok. macam betul je.

     

Related Posts with Thumbnails

Siapa Aku?

Special Sponsor

Kebanyakan entri di dalam blog ini adalah daripada pihak Syok.org.
.: sYok.Org :

pengiklanan

Kit Biasiswa Malaysia 2010
160

Rujukan

Komentator

Make your own

Fan Pages

Yang Baik Hati

Award

Award

Twitter

Terima Kasih Kepada

Free Automatic Backlink Get a Free Backlink Free Automatic Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Free Auto Backlink Blogged.my .: sYok.Org : 4east's Profile on Ping.sg 
SelangorBloggers
JohoreanBloggers